zondag 26 augustus 2012

ahoy!


Hallo,
Vandaag plaats ik hier mijn dt-kaart voor Jacky Stamps
Ik heb een stempel van Crafty Sentiment Designs gebruikt.
Het patroon komt uit de Hobbydols.

Ik heb de stempel gekleurd met Faber-Castell Potloden.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.


Ik ben nog aan het zoeken hoe alles werkt, maar ik zou het leuk vinden als jullie volger willen worden, en af en toe een berichtje willen achterlaten.
Ik Zal zeker op jullie blog kijken, en een reactie achterlaten.

Groetjes Carla

2 opmerkingen:

  1. Hoi Carla het is helemaal goed gegaan hoor, ik zie je als mijn volger.
    Tot de volgende post, ik zit te verzinnen wat ik voor vrijdag ga maken, misschien iets met die leuke vrolijke stickers, die ik van je kreeg.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla hier ben ik nog even, die vervelende woordvariatie moet je uitzetten hoor. Dat is zo lastig voor degenen die willen reageren.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen